Horze

Alla inlägg under september 2010

Av Ida Sörli - 25 september 2010 13:23

Hello<33

Idag har jag varit i stallet och gett hästarna hö :)

Mamma följde med ner ;)

haha<3

(Ha ALDRIG gymnastik skor på dej vid stallet)

Jag red innan jag skulle ge dom hö...

Först red jag men hon började sparka bakut och

då orkar inte jag att börja tjafsa med henne.

Så jag hoppade av och

gick med henne i grimma o grimskaft till

reningsvärket.

Jag joggade och hon travade ;)

mamma han inte me xD

Sedan när vi kom till Robert igen så

gick jag in med Laday till volten.

Mamma stängde och jag tog bort grimskaften så fick hon

springa av sej lite (:

Så kopplade jag fast henne igen (elr hur man

nu ska säga) ;)

och så släppte jag in henne.

Så fick Hampus, Frulle och Laday hö.

Medans dom åt smorde jag in träns, tyglar m.m

Men klockan 15.30 ska man ner o rida igen :)

krammmiiiiiizzz<3

:*

/ Ida

MVH

Ida (;

Av Ida Sörli - 25 september 2010 08:22

Helojj!

Idag ska man vara hästvakt :)

Robert ska ner till Ö-vik och träna inför en körtävling.

Jag och mamma går ner 11 till stallet och tp tar ut Laday.

Om det regnar är jag ute och leder henne (och sedan rida henne) ;)

Men om solen skiner då ska jag rida bara :)

 

Som ni såg i förra inlägget så saknar jag sommarlovet 2010!

Det var det underbaraste sommar någonsin ;)

Men jag längtar as mkt till påsklovet;D

Varför? Jo då ska jag, mamma, Ida och Madeleine till Turkiet slippa våren lite granna ;)

Vi fick luftvärmepumpen installerad igår och det är nu riktigt varmt här i huset. (i stugan) ;)

Igår for jag ner till stallet och skulle rida men det blir ju så mörkt så fort :(<3

så jag gav dom bara hö:)<3

men hörs senare :*

kram<3

Ida

Av Ida Sörli - 23 september 2010 21:32

Saknar älskade sommaren 2010.

Underbara minnen<3

Bilderna:

Ridlägret:

  Katten :] Butterfly

    

Sissi<3 (Roberts kisse)   Pepsi me en mus ;)   Hampus haha Seriöst... :]

    

Färgningen

  

Jordgubbe :)   Det har regnat;O ser du de?   vacker (min favorit bild tp) ronja hoppar studsmatta    

Ronja solar och torkar Sudden efter ett dopp i havet ;)   Sudden kan simma;O  

Det var allt från denna gång :) kraaam<3 

Av Ida Sörli - 18 september 2010 10:15

Hejsan alla<3 Idag blire stallet då :)

far om 10 min och möter Rebecca.

Men igår joggade vi 3,6an med klassen :O gick ganska fort ändå. Det tog ca. 35 min.

Men igår var jag i stallet och jag fick så himmla ont i foten :O

Hm, undrar varför? ;)

Men ska dra nu 5 min innan vi ska mötas<3 puss:*

Sry för att jag är dålig på att uppdatera<3 skriver senare :*

Av Ida Sörli - 15 september 2010 20:18

  

En slarv ;) i Photoshop<3

Av Ida Sörli - 15 september 2010 07:41

  

Butterfly du är så saknad<3

 

 

Saknar alla<3

 

Av Ida Sörli - 14 september 2010 15:52

Jag har inte bloggat så mkt pga. för att jag har fått Photoshop och jag försöker lista ut hur det funkar.

Men jag skriver senare :)

Kram<3

Av Ida Sörli - 11 september 2010 15:58

Hejsan alla<3

Idag red jag o Robert ut.

Laday var riktigt pigg idag<3

fick lite galopp i volten :)

I skogen travade hon snällt, lungt, man märkte på henne att hon tkr att det ska gå fortare ;)

Så ledde jag ut henne ur volten, sadlade av henne och tp ledde henne i grimma o grimskaft så hon fick beta :)

Dom har inte så bra gräs i hagen<3

 

Tack o hej leverpastej ;)

Facebook

Music

Music 2

Presentation

Min vardag med kompisar, skola och hästar! :)

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Omröstning

Vilken blogg?
 horze.bloggplatsen.se
 http://fotobloggenhorze.blogg.se

Skriv gärna♥

Fråga mig

10 besvarade frågor

Översätta?

Senaste inläggen

Kategorier

Hello

Mej:
Jag är en tjej på 12 år, älskar hästar och har en sköthäst.

Tidigare år

bli medlem!

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

BLI MEDLEM!

Super fin blogg!

www.gallop.blogg.se

Bloggar jag läser ^^


Ovido - Quiz & Flashcards