Horze

Alla inlägg under juli 2010

Av Ida Sörli - 30 juli 2010 21:01

Hejsan alla bloggläsare!

Sorry för att jag inte är så aktiv...

Men jag kan berätta att jag har varit i min stuga i stockholm kom där ifrån igår så jag han inte blogga, idag har jag varit i centrala stockholm och shoppat massa saker!

Typ ett linne med döskallar på två t-tröjor en med en tiger och en annan med Hello kitty just ja! Jag hade oxå en med två kaniner på :)

7 örhängen, handbojor hästar och hästskor säkerhetsnålar nycklar gitararrer tofflor,  1 halsband  2 jeans leggins kattkoppel och kattsele 14 vyrkort solglasögon skin jacka sparbössa leggins lösnaglar porslinsdocka klocka


Det gick e runda i riksdagen :)

(politikerna är där;P)

Det var faktiskt intressant :]

Köpte för 500kr ;)

ska ju gå i umeå på måndag;D med Frida :) (kanske)


Ska hem imorgon så jag kan rida HELA VECKAN!!!;D

typ alla dagar tills jag far till norwayy :)

Jag far till norge typ på torsdag om 2 veckor och är där tills på söndag :)

Asså saknar Laday sååå mkt!!!

Måste bara lägga ut en bild på henne :)

(ni har ju sätt den förut) ;)

  

Saknar dej så himmla mycket gumman <3

Laday är den underbaraste häst ever!

 

Saknar er alla mina kompisar <3 (hm, ialla fall vissa...)

Skriver nog mer ikv :)

Hejdå <33

:D

 


Av Ida Sörli - 26 juli 2010 20:31

Hejssan alla sötnosar :)

Funderar på en bättre header;P elr vad tkr ni ?

Jag o mamma skulle färga håret idag :]

Mamma började med mitt hår haha då började det roliga ;)

Jag har ju fått så långt hår så jag tog allt hårfärgnings geggan...

Mamma får asså inte blont hår ;)

Hon r ju brunnet :)

Nu ser jag på Lotta på Liseberg;P

Jessica är ju på liseberg :)

hon får ju höra musiken på riktigt, visst det får vi me men jag menar att inte på tv :)

Alla sötnosar nu är det så att jag inte kommer blogga på 2 dagar! hur ska man klara sej ?

Ska till stugan;P och pappa har datorn hemma.

Har 2 stugor för er som inte vet det :)

en i Nordmaling och en i Stockholm!;D

 

Nu har jag en fråga till er!

En twilight fråga ;)

Edward elr Jacob ? :)

(Edward vampyren elr Jacob varulven) :)

 

Men nu sitter jag här :]

Fråga frågor på frågestunden på bloggen :)

(inlägget nedanför) ;)

Men Hejdå alla sötizar :)

Kram

Ida

Av Ida Sörli - 25 juli 2010 21:14

Frågestund

  

Ställ frågorna så ser vi när jag svarar;D

Av Ida Sörli - 25 juli 2010 21:02

Nu sitter jag och funderar på frågestund...

kommer fram till att jag ska nog starta en :)

Det var inte länge sedan sist men jaja :)

Fråga frågorna på inlägget där det är en bild där det står

Frågestund :)

Tack alla <33

 

// Ida!

Av Ida Sörli - 25 juli 2010 10:05

Nu är jag i stockholm <33

Är hos mormor som bor i en del utanför stockholm.

Ska shoppa på fredag och far hem på lördag <33

Nästa vecka (vecka 31) så ska jag lära mej köra häst och vagn med Laday.

   Där är jag med Laday då jag provred henne.

Jag älskar henne mer än någonting annat.

♥Men nu ska jag tydligen få örhängen av mormor   

Jag har nyss hittat en smylis här som jag ÄLSKAR!!!    Naaw vad söt   

Men jaja :)

hehe nu ska jag inte slösa på eran dyrbara tid ;)

Hejdå <33

Av Ida Sörli - 23 juli 2010 22:12

Hejsan, hejsan :) !

Nu sitter jag här och nyss packat färdigt;D

Jag red Laday idag och jag hade typ lite olika gångarter (inte dressyr;P)

utan skritt, trav och galopp :)

Eftersom att hon är gamal travare så är traven VÄRLIGT fort!

Men jag fick hennes trav som en ridskolehäst ;D det är VÄRLIGT lyckat!

Kanske kommer ett inlägg från stockholm!

Några bilder hoppas jag väl på :)

Men nu ska jag bara ta det lungt och äta lite chips! :D

Godnatt, vi hörs <33

 

// Ida


Av Ida Sörli - 23 juli 2010 08:36

Asså vaknade as tidigt -.- klockan 7!!!;O

Jag kunde inte somna om vilket var väldigt drygt.

Nu ser jag på nickelodeon på tv och det suger!!!

Haha

Hm :)

Men jaoo.

Vet inte vad jag drömde men   jao.




Vi hörs väl ikv elr imorgon innan jag far :)

Ojj imorgon!;D

Imorgon ska jag åka 67 mil!!! och idag typ 4 mil och rida;D

Jag far till stugan rider hos Robert tills jag ska hem till stugan åker till h-fors igen :)

Hejdå skriver kanske ett kort inlägg idag :)

men hörs <33

Av Ida Sörli - 22 juli 2010 20:34

Hej!

Jag är inte i stugan än :)

far imorgon♥

Nu raderar jag bilder från mobilen :) p.g.a att jag ska överföra bilderna till datorn och jag tänkte att dom onödigaste kanske inte ska med :)

Facebook

Music

Music 2

Presentation

Min vardag med kompisar, skola och hästar! :)

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Omröstning

Vilken blogg?
 horze.bloggplatsen.se
 http://fotobloggenhorze.blogg.se

Skriv gärna♥

Fråga mig

10 besvarade frågor

Översätta?

Senaste inläggen

Kategorier

Hello

Mej:
Jag är en tjej på 12 år, älskar hästar och har en sköthäst.

Tidigare år

bli medlem!

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

BLI MEDLEM!

Super fin blogg!

www.gallop.blogg.se

Bloggar jag läser ^^


Ovido - Quiz & Flashcards