Horze

Alla inlägg under juli 2010

Av Ida Sörli - 22 juli 2010 13:52

My och Tove

    

 

Evelina och Sireco

  

 

Schasse

 

  

 

 

Videvind

 

        

 

Katten

 

  

 

samling från hoppstigen

 

  

 

Nu har vi Linn och Duell (varning många bilder)

Bilderna får ändast tas av Linn :)

 

                

Hoppas Linn blir nöjd och inte tycker att hoppbilderna blir fula ;)

Annars säger jag tack till alla som var på sörgården och tack till er som läser ;)

Av Ida Sörli - 22 juli 2010 11:54

heej :D

Nyss färgade jag håret

jag gjorde blåa slingor   

  

haha :D

fin jag är x)

Av Ida Sörli - 22 juli 2010 09:16

ABC om laday


D-AYDREAM LADAY

A-S FIN GALOPP

Y-O

D-UM? NEJ

R-AR :]

E-LAK ? NEJ

A-S SNÄLL

M-AMMA

 

L-ITEN HA NEJ

A-S SÖT

D-AM

A-RG ? NEJ

Y-OGA HAHA NEJ ?


Haha hade inget att göra :)

Av Ida Sörli - 22 juli 2010 09:04

Godmorgon♥   

Hoppas alla har sovit gott för det har inte jag.

Jag vet inte vad jag drömt men när jag vaknade hade jag hett ner täcket på golvet och lakarnet som täcke x)

haha! O_o  haha :D

 

 

Nu ser jag på avatar (asså inte dom som är blåa utan något program på nickelodeon O_o




Besök min gamla blogg oxå www.hastida.blogg.se :D

Av Ida Sörli - 21 juli 2010 10:51

Nu längtar jag jätte mycket till imorgon o på söndag :D

imorgon för att jag ska till stallet till söndag för att jag ska shoppa för 1000kr i stockholm;D

Nu gör jag inte så mycket typ sms och tv.

Jag vaknade tidigt idag. Halv elva!!! :O

Men är man vaken är man vaken.

Det är typ fel på datorn så den blir så himmla varm.

Den är på väg att bli varm

så jag skyndar mej att skriva :)

imorgon kommer ett inlägg, på fredag kommer ett inlägg och i stockholm kanske det kommer ett inlägg eller två :)

HAHA

Jag ser på svampbob x) fint han sjunger. ;P

Men jao. :)

Jag är sugen på att bada ;P

men jao.

ska göra några ändringar på bloggen. :)

Hoppas ni blir nöjd;D


Av Ida Sörli - 20 juli 2010 19:29

Hejsan idag har jag fått ett förslag av mamma o pappa.

Antagligen grönalund (som jag är ganska sugen på) men så hörde jag något bättre <33

Shoppa för 1000kr i stockholm!!! :D

Ni vet nog vad jag tog. :)

Jo SHOPPA I STOCKHOLM! :D

 

Men nu ska jag ut o hoppa;D

 

 

Pussiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiz  

Av Ida Sörli - 20 juli 2010 14:10

Hejsan alla  läsare :D

kommer ett till inlägg idag♥

Nu är jag med Jessica.

Men nu ska jag visa henne min nya tremening;D

hejdå  

Av Ida Sörli - 20 juli 2010 11:02

Hejsan hejsan :D

Idag ska jag vara med Jessica.

Igår gjorde jag inte så mkt städade rummet, hoppade osv.

Men jag hoppade inte så mkt för att jag har sååå ont i mina muskler...

Är inte van att rida en sådan pigg häst :)

Om Tina tkr Hebel är pigg då ska hon rida Laday x)

Rösta på www.hastida.blogg.se och www.ryktskrapa.blogg.se

Snälla behöver eran hjälp :)


Facebook

Music

Music 2

Presentation

Min vardag med kompisar, skola och hästar! :)

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Omröstning

Vilken blogg?
 horze.bloggplatsen.se
 http://fotobloggenhorze.blogg.se

Skriv gärna♥

Fråga mig

10 besvarade frågor

Översätta?

Senaste inläggen

Kategorier

Hello

Mej:
Jag är en tjej på 12 år, älskar hästar och har en sköthäst.

Tidigare år

bli medlem!

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

BLI MEDLEM!

Super fin blogg!

www.gallop.blogg.se

Bloggar jag läser ^^


Ovido - Quiz & Flashcards