Horze

Alla inlägg under december 2010

Av Ida Sörli - 28 december 2010 19:09

Igår och idag var jag hos Idas gulliga Morfar!<3

Söt han är<3

Vi spelade pingis, åt chips, gick på stan och massa mer!<3

Finns det ngn sötare ? (:

Jag köpte ett linne, en ny bad hair day mössa och en bad hair day pann band som jag kan rida i<3

Bilder på de:

      

Btw, vi har haft de as skoj!<3

Sätt på film somnade tidigt (klockan 2 -.-)

och ja :)

Ida åkte en såndär liten bil som man stoppar in en 10 kan man åka som en karusell i 5 min?

fast den var ju gratis (: filomade ofc :]

Undrar om jag kan få in den här utan att lägga ut den på youtube!?

Jag har ju ingen användare där så jao...

Men jaja.

Vi såg såklart Brüno!<3

Världens bäästa film :]

Ägeer :]

men imorr´n blire stan med Ronja o Ida.

Vet inte om Kebne skulle med men vi får väl se.

Puss;*

Av Ida Sörli - 25 december 2010 13:09

Så himmla söt bild på Linn o Duell som ja hittade på fb hos Frida!;D

  

Se på lill Duell :)

Han tp bah: HJÄLP!

Hehe (;


Av Ida Sörli - 25 december 2010 12:41

Nu hare varit jul! :D

Jag fick: 2 ridvästar (rosa o blå) ridbyxor (brun o svart) och hårfärg (guldbrun, ska färga idag) Halva min mobil ;)

Ridläger, Turkiet resan (visste de långt innan men tar de som en julklapp) ;)

2 Böcker (häst) och en Häst magazinet tidningen, Örhängen från Ida, Presentkort på intersport (400kr) och Pengar (1300kr), Godis :] och Pyzzelbok :]

Ja tp lite ;)

Ridsakerna värd: 6000kr :]

Klaga inte på kläderna på bilderna :]

Orkar ju inte fota allt :]

Bilder:

             



Av Ida Sörli - 23 december 2010 14:44

Hejsan alla!

Nu alla som har mitt mobil nummer kan väl skicka ett sms och skriva vem de är ifrån?

Jag har ju ny mobil och nu är alla kontakter raderade -.-' elr dom finns på min gamla mobil.

Bild på min nya:

  

Tror de är den ;]

Har tp seriöst inte hittat ngn annan bild :)

Men tp den;D

Idag var jag, mamma o pappa på ersboda och handlade dom sista julklapparna till djuren osv.

Sudden fick 2 ben och en låda bacon godis :]

Nisse fick 3 leksaks råttor (vilket kommer bli mke lek i huset)...

tyvärr fick Pricken bara en gurka ;]

Puss o hej;*

Av Ida Sörli - 19 december 2010 15:18

NEJ!

Sörgården ska tp läggas ner :'(

Yvonne ska flytta tp till andra sidan jorden!!!

Och sälja Sörgården med alla hästar och allt :'(

Nu kommer några bilder från Sörgården för att minnas:

                      

Saknar Sörgården!!! VILL TILLBAKA OCH VARFÖR SKA DOM LÄGGA NER :'(

VARFÖR MÅSTE HON TP FLYTTA D':

Av Ida Sörli - 16 december 2010 19:41

FATTAR DE INTE MEN LYSSNA:

2 första var på samma person

3:dje var på en söööööööööööööt 10:åring!

Av Ida Sörli - 16 december 2010 18:48

I´M A VAMPIRE!?

Haha :]

En bild på mej som vampyyyyrrr :]

  

Jag vill ha ditt blod!<3

Haha skojade :]

Hoppas att ni fördtod ^^

Idag vare skola som vanligt.

Imorgon blire skola och efter det ska jag rida min eventuella dräktiga häst.

Nu hoppas ja att de ändå blire. M

Men ändååå intee<3

(Rob:Robert

Id:Ida)

Id: Aj hampus (han bet tag i min jacka och drog.)

Rob: HAMPUS!

Id: Din store heeeest.

Rob: Haru inte tänkt på att Laday har blivit tjock?

Id: Oj va tjock hon är!

Rob: Ja, vi får hoppas att det inte är föl.

Id: Nej, det får vi inte hoppas

SENARE PÅ KVÄLLEN

Jag ligger och forskar lite om föl.

Tex. Ett sto är bara dräktig i 11 månader.

Ett föl säljs vid 6-7 månader.

Men jaja ^^

När jag har läst allt så tänker ja:

GUUUD! VILL ATT LADAY SKA FÅ ETT TILL FÖÖÖL!

:]

Tjao, tjao!<3

Av Ida Sörli - 16 december 2010 07:48

LADAY KANSKE SKA

 

 FÅ

 

 

FÖÖÖÖLLLL!!!!! :D

 

 

 

HOPPAS DET! :]

 

 

MEN JAG TROR INTE

 

 

ROBERT VILL HA NGT

 

 

FÖL FÖR ATT DEN

 

 

KOMMER TP FÖDAS I

 

 

 

NOVEMBER OCH DÅ

 

 

KAN DEN DÖ!

 

 

PUSS:*

 

 

  

Där är hon typ smal.

Nu är hon typ 10 cm tjockare!!!

Facebook

Music

Music 2

Presentation

Min vardag med kompisar, skola och hästar! :)

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Omröstning

Vilken blogg?
 horze.bloggplatsen.se
 http://fotobloggenhorze.blogg.se

Skriv gärna♥

Fråga mig

10 besvarade frågor

Översätta?

Senaste inläggen

Kategorier

Hello

Mej:
Jag är en tjej på 12 år, älskar hästar och har en sköthäst.

Tidigare år

bli medlem!

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

BLI MEDLEM!

Super fin blogg!

www.gallop.blogg.se

Bloggar jag läser ^^


Ovido - Quiz & Flashcards