Horze

Alla inlägg den 13 december 2010

Av Ida Sörli - 13 december 2010 07:23

Igår var jag på något som var trevligt.

Vi var på SURF´s julshow och det var jätte trevligt!

Trevliga hästar och ponnier hoppade red dressyr och var lucia hästar.

Jätte trevligt!

Om jag haft youtube användare skulle jag lägga upp lite videor där :)

Hebel och Polapir hoppade ganska högt om jag ska säga det själv.

Jag är glad att det inte var jag x]<3

Idag äre Lucia. Ida och andra tjejerna ska gå Lucia för fsk-6:an (asså vi som inte är med;D)

Jag, Ronja och Elsa är dom ända som inte är med av tjejerna.

Ingen kille i vår klass:O

Jag har ju varit sjuk i torsdag-fredags och nu måste ja ha med mej läxa, so bok och ha so förhör;O

Hatar so :]<3

 

På fredag blire stan med Carro:D

Och på lördag blire Laday.

Men de är då de :]

Idag blire Stall och då ska ja rida Star i hoppning.

Nästa måndag blire gymkana elr hoppning (man får tp välja ponnie då.)

Men jag har inte riktigt någon koll :)

Ja o Saga ville ha gymkana så vi frågade Tina.

Vi får väl se hur de blir ^^

 

Men iallafall äre skola idag.

(Det suger )

 

Nu är de 11 dagar kvar till Jul!

Jag har redan fått ett ridläger :)

på Riibygård, islandshästar.

  

Hrappur frá Skollagróf - Valack f 1998

Den lilla söta islandshästen önskar jag mej mäst :)

 

Facebook

Music

Music 2

Presentation

Min vardag med kompisar, skola och hästar! :)

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Omröstning

Vilken blogg?
 horze.bloggplatsen.se
 http://fotobloggenhorze.blogg.se

Skriv gärna♥

Fråga mig

10 besvarade frågor

Översätta?

Senaste inläggen

Kategorier

Hello

Mej:
Jag är en tjej på 12 år, älskar hästar och har en sköthäst.

Tidigare år

bli medlem!

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

BLI MEDLEM!

Super fin blogg!

www.gallop.blogg.se

Bloggar jag läser ^^


Ovido - Quiz & Flashcards