Horze

Alla inlägg den 22 juli 2010

Av Ida Sörli - 22 juli 2010 20:34

Hej!

Jag är inte i stugan än :)

far imorgon♥

Nu raderar jag bilder från mobilen :) p.g.a att jag ska överföra bilderna till datorn och jag tänkte att dom onödigaste kanske inte ska med :)

Av Ida Sörli - 22 juli 2010 13:52

My och Tove

    

 

Evelina och Sireco

  

 

Schasse

 

  

 

 

Videvind

 

        

 

Katten

 

  

 

samling från hoppstigen

 

  

 

Nu har vi Linn och Duell (varning många bilder)

Bilderna får ändast tas av Linn :)

 

                

Hoppas Linn blir nöjd och inte tycker att hoppbilderna blir fula ;)

Annars säger jag tack till alla som var på sörgården och tack till er som läser ;)

Av Ida Sörli - 22 juli 2010 11:54

heej :D

Nyss färgade jag håret

jag gjorde blåa slingor   

  

haha :D

fin jag är x)

Av Ida Sörli - 22 juli 2010 09:16

ABC om laday


D-AYDREAM LADAY

A-S FIN GALOPP

Y-O

D-UM? NEJ

R-AR :]

E-LAK ? NEJ

A-S SNÄLL

M-AMMA

 

L-ITEN HA NEJ

A-S SÖT

D-AM

A-RG ? NEJ

Y-OGA HAHA NEJ ?


Haha hade inget att göra :)

Av Ida Sörli - 22 juli 2010 09:04

Godmorgon♥   

Hoppas alla har sovit gott för det har inte jag.

Jag vet inte vad jag drömt men när jag vaknade hade jag hett ner täcket på golvet och lakarnet som täcke x)

haha! O_o  haha :D

 

 

Nu ser jag på avatar (asså inte dom som är blåa utan något program på nickelodeon O_o




Besök min gamla blogg oxå www.hastida.blogg.se :D

Tidigare månad - Senare månad

Facebook

Music

Music 2

Presentation

Min vardag med kompisar, skola och hästar! :)

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Omröstning

Vilken blogg?
 horze.bloggplatsen.se
 http://fotobloggenhorze.blogg.se

Skriv gärna♥

Fråga mig

10 besvarade frågor

Översätta?

Senaste inläggen

Kategorier

Hello

Mej:
Jag är en tjej på 12 år, älskar hästar och har en sköthäst.

Tidigare år

bli medlem!

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

BLI MEDLEM!

Super fin blogg!

www.gallop.blogg.se

Bloggar jag läser ^^


Ovido - Quiz & Flashcards