Horze

Alla inlägg under september 2010

Av Ida Sörli - 5 september 2010 21:20

Hajjj!

haha (: skrev det för att jag ser ett program om hajar (;

Men som några/många av mina bloggläsare vet sov jag hos linn i förrgår.

Först gick vi på stan och så for vi till stallet (vi cycklade, jag åkte på packethållaren, det tog ca. 1 och en halv timme) 

Men så tog Linn och bara galopperade en stund och så åkte vi bil hem till henne o åt.

Vi såg på fotbolls matchen och sverige vann med 2-0 om jag inte har fel.

Vi såg på Black Beuty elr hur det nu stavas (;

Sedan la vi oss o tp pratade (: men vi var tp så trötta så vi somnade på en gång (;

Jag vaknade av att Zingo stirrade på mej O: as läskigt!

Så myste jag med Zingo en stund (: men så hoppade han upp hos Linn och väckte henne klockan 8!

Vi spelade Nintendo ds och typ pratade

åt frukost och så for vi till stallet och så red vi till sommar betet.

elr jag red först Lotus och så började han bocka så vi bytte och jag ledde Duell till betet.

  

(När jag ledde Duell) (:

Så for vi till ersmarksdagen och så stod vi i kiosken och jag hjälpte till (:

sedan efter det så for vi till stallet och red i hagen och red ut en bit (:

Lotus tok galopperade!

Men jag hade inga svårigheter att få han i skritt igen (; men han är ju trots allt bara 5 år.

  

Så red vi till baka till stallet igen :) då var han så snäll så ;)<3

Så ryktade vi snabbt av dom och släppte dom i hagen :)<3

  den får Linn för allt det underbara hon låtit mej göra :)<3

Så for vi till Linn igen o typ åt :) så for jag hem :)

Tack ännen gång igen ;)

Kramiiiz :* till er, Lotus o Duell o glöm inte Linn ;)

Puss :*

Av Ida Sörli - 4 september 2010 21:19

Hello!

Som ni tp alla vet har jag sovit hos Linn (det visste inte Linn;O)

haha nej men skoja bara;)

Men här kommer några bilder från Idag :) och igår<3

 

 

 

Jag red Duell idag:D

 

HÄRLIGT! SOMMAR HAGEN HERE I COMING! ;)

  Älskade, busiga, pigga, unga Lotus ;)


Älskling :* saknar dej redan :*

   

Rida? ;) jag har alltid drömt om att rida en brun arabiskt fullblod med en vit bläs!

ÄNTLIGEN ÄR DRÖMMEN UPPFYLD! ;)

 

Hm, vad finns där borta Lotus?

 

Linn jag fick ett bock språng!:O märkte inte det föräns på datorn ;)

För liten häst? ;)

   

Älskling:*

 

Zingo<3

Ja o Linn igår på glitter haha :D skojj!

   

LOTUS :*

 

Dullsing

Dullsing :*

   

vad finns där? ;)

 

Linn o Dullsing (framför) jah o Lotus bakom :)  

Var noga Linn ;) älskar er :* 

Dullsing :* 

   

Full fart i dom små benen :) 

Jag ledde Duell till betet.   

Vi tre :*  Carro, Linn o Jag :)  

Jag o Linn :)

 

  

 Duell

 

  

Mellan Duells öron :)  

Lotus

   


Duell Rullar sej   Galopp! :D   trav :)

Linn o Lotus :)

    

Garv Jag (Carro och Linn stylade mej) ;)

  

 

haha ja men jag var ju vacker *garv*

 

Saknar er redan<3 älsklingar:*

Måste ses snart ;)

 

Det var typ min bild bomb ;)

kramizz ;)<3

Av Ida Sörli - 2 september 2010 17:48

HEEEJ idag va jag i skolan.

Det var inte roligt;P

VI VAR I SKOGEN O PLOCKADE SVAMP!

Det tkr jag var äckligt!

Svampar är läskiga :S

 

Av Ida Sörli - 2 september 2010 07:30

Välkommen till min blogg igen ;)<3

Idag är det skola ;P

men jao.

Taggar imorgon så mkt!

  

Haha<3

till Linn ;)

TAGGA IMORGON!!!:D

Ringer dej ikv!


men nog med den :)

Ska väl snart dra till skolan ;P



Kommer väl ett inlägg senare idag ;)

Facebook

Music

Music 2

Presentation

Min vardag med kompisar, skola och hästar! :)

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Omröstning

Vilken blogg?
 horze.bloggplatsen.se
 http://fotobloggenhorze.blogg.se

Skriv gärna♥

Fråga mig

10 besvarade frågor

Översätta?

Senaste inläggen

Kategorier

Hello

Mej:
Jag är en tjej på 12 år, älskar hästar och har en sköthäst.

Tidigare år

bli medlem!

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

BLI MEDLEM!

Super fin blogg!

www.gallop.blogg.se

Bloggar jag läser ^^


Ovido - Quiz & Flashcards