Horze

Alla inlägg under april 2011

Av Ida Sörli - 8 april 2011 19:52

Tjah

Idag har ja ju provridit på hippoooo [:

Skit skoj och det gick as bra!<3

Fick lilla Sillen ;]

okej Semarillion heter han men han kallas Sillen :}

Tack Frida lundiiin för att du fotade :]

bilder kommer senare! ;]

puuuuuusssssss /idaaaaah


Av Ida Sörli - 7 april 2011 19:31

Hej.

Orkar fan inte mke mer nu.

Hatar mitt liv och det är så jävla drygt med en viss lärare som gör allt sämre, "kompisar" som ger mej bitch blickar, blickar som säger *ehhhhhh*.

Jag hade aldrig klarat det utan mina underbaraste personer o hästar<3

Tusen tack till mina underbaraste: Frida Lundin och Ida Holmberg.

 


Sorry för dålig kvalite.

gjorde den i 10 min på gimp 2.6

Ska spela något skit spel

så tjao

Av Ida Sörli - 6 april 2011 21:10

Ja nu kommer lite målningar;]

En typ ja gjorde på sportlovet

Före:

Efter:

   

Den senaste som gjordes idag! (:

Före:

Efter:

   

Sjukt nöjd med den sista! :)

Ajjjaaaaah

Här ä en random bild på mej:

 

Puss /i

Av Ida Sörli - 6 april 2011 19:21

Nu sitter ja o diggar musssiiiiik [:

Ska snart träna lite mer till NO  provet.

Ajja

Höres TJAO!



Av Ida Sörli - 6 april 2011 14:55

Länka varandras blogg? (:

kommentera så lägger du in min blogg på ett inlägg eller på sidan (hälst på sidan)

så gör ja samma sak till dej ^^

Av Ida Sörli - 5 april 2011 19:09

Iknow att ja ä knäpp!?

Jag har typ hittat en dröm PONNY!

Jo nämnligen:

     

Jo nämligen CASPER!<3

Så sjukt söt ä han<3

Nu nä han ändå ä till salu o allt

-.-

Av Ida Sörli - 5 april 2011 17:21

Varför bryr sej folk så jävla lite!?

Jag menar vissa låtsas ju inte bry sej även om dom gör de.

Jag menar asså visa att du bryr dej så jävla mke,att du skulle göra vad

som hälst (nästan) så den personen börjar må dåligt och tänker ta självmord.

Jag vet själv hur det känns för en person som vill ta livet av sej.

Själv är ja så jävla läss på allt i mitt liv (utom vissa riktiga kompisar som inte blir sur för att ngn kanske säger, asså ni sa ju att ni skulle hoppa frammot lite för att ja skulle rymmas,hehe. (ja de ä på riktigt på hopprep) och så svarar personen surt bah; asså meeen vi gjorde ju de!

så sjukt läss man kan bli.

Jag tänkte på självmord idag.

Jag mammaopappa blev osams, livet suger, kompisar sviker,cykeln skadar sönder mina knän, katten pissar i mitt rum o ja får damp på allt & mina humörsvängar.

Jag tog en sladd idag o la den om halsen o tänkte: ska ja ta mitt liv?

Sedan drog ja åt. Men ja vet faktiskt inte va ja tänkte men ja släpte efter och slängde bort sladden. Jag tänkte inte på Laday,hippo eller ngn kompis då, de ä de ända ja kommer ihåg....;s

Det ä Tisdag eftermiddag och detta har redan hänt: Jag mammaopappa blev osams, livet suger, kompisar sviker,cykeln skadar sönder mina knän, katten pissar i mitt rum o ja får damp på allt & mina humörsvängar även att ja hade jävla spanska...!

Men,men.

Det blir väl provridning ändå.

Meeeen ajjaaaah.

Får väl hoppas att vi hörs igen

puss / i

 

Så jävla fet, fuling som inte borde leva...

Av Ida Sörli - 5 april 2011 07:33

Jag säger bara en sak!

Saknar SURF så himmla mke!<3

Helt mysigt stall, fina hästar o ponnyer osv.

Men asså ja slutade för att ja bara fick typ Fritz,kakke o star.

Red TildaoAlexi och min mys gubbe Eddh<3 typ en gång.

Annars Kakke,Star,Fritz.

Ajja.

Min dator laggar sönder just nu...

Så tjao.

Facebook

Music

Music 2

Presentation

Min vardag med kompisar, skola och hästar! :)

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Omröstning

Vilken blogg?
 horze.bloggplatsen.se
 http://fotobloggenhorze.blogg.se

Skriv gärna♥

Fråga mig

10 besvarade frågor

Översätta?

Senaste inläggen

Kategorier

Hello

Mej:
Jag är en tjej på 12 år, älskar hästar och har en sköthäst.

Tidigare år

bli medlem!

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

BLI MEDLEM!

Super fin blogg!

www.gallop.blogg.se

Bloggar jag läser ^^


Ovido - Quiz & Flashcards