Horze

Alla inlägg den 16 oktober 2010

Av Ida Sörli - 16 oktober 2010 21:14

Linn du undrade hur man hedde dit en header till bloggen:*

  

     

Hoppas du har en bra syn...!

Ladda upp headern, där de står bredd (under) så är  det siffror brevid och så klickar du på siffrorna så kan du välja stolek. Välj 1000.

När den är uppladdad (du har bara tryckt på Ladda upp bild) så kan man se den brevid Bildtexten. Klicka på bilden (bara bilden syns) så tar du adressen och kopierar den, backa 1 gång. så följer du det som står här nedanför.


På den första står det 'Design' på den rutan

Sedan lite längre ner ståre 'Redigera stilmall'

Så rullar du ner en bit på rutan (som du ser på bild 3)

och där ståre #header

Background:  #000000

och brevid de ståre url (bildadressen)

Rulla ner och där ståre 'spara stilmall' och 'förhandsgranska'

klicka på 'förhandsgranska' så kommer bilden upp som header och du ser den.

Ta bort den rutan och gå ner till 'spara silmall' så är det färdigt :)<3


Hoppas du förstår ;)

Puss:*


Av Ida Sörli - 16 oktober 2010 12:45

Hej alla! Asså jag kräver inte men jag vet

att de är flera som kollar in bloggen. Så varför inte skicka en kommentar när

du ändå är inne?<3

 

Men jaja.

 

Idag var jag i stallet igen.

Jag och Robert körde Frulle medans Rebecca fick rida Laday efter oss :)<3

Gick super bra!<3

Först for vi ner till sjön och sedan till pepparkaks fabriken :)<3

Jag frös as mkt om fötterna!

så när jag cyklade hem så kände jag inte mina fingrar;O

Kallt elr vad?

Nu väntar jag på att mamma kommer in och gör mat;P

sedan far jag till stallet igen :)<3

Skriver kanske senare.

Jag lovar inget för då händer det inte och ni blir besvikna;)

Puss:*

Facebook

Music

Music 2

Presentation

Min vardag med kompisar, skola och hästar! :)

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Omröstning

Vilken blogg?
 horze.bloggplatsen.se
 http://fotobloggenhorze.blogg.se

Skriv gärna♥

Fråga mig

10 besvarade frågor

Översätta?

Senaste inläggen

Kategorier

Hello

Mej:
Jag är en tjej på 12 år, älskar hästar och har en sköthäst.

Tidigare år

bli medlem!

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

BLI MEDLEM!

Super fin blogg!

www.gallop.blogg.se

Bloggar jag läser ^^


Ovido - Quiz & Flashcards