Horze

Alla inlägg den 26 oktober 2010

Av Ida Sörli - 26 oktober 2010 19:24

Heej<3 som ni såg i rubriken bakar jag nu :)<3

HATAR TINA! (min ridlärare;P)

Jag skulle fått Edd men han fick ont i benet och gissa vem jag fick!

KAKTUS!!!!

Hatar han:@

okej jag hatar "inte" han...

men han är elak!

Jag sparkas, bits och trycker in en mot spiltväggen!

Jaja

Vi hade Dressyr och de var tp sidovändningar.

Ganska skoj om man inte hade Kakke....

Varför ska Ida A, Elsa och alla få pigga hästar hela tiden?

Sist jag red en pigg häst de var Hebel och de var i våras!

De är as läänge sedan!!!



Jaja...

Vi har ju Elevensval vecka och jag har bild och skapande...

Inte så skoj som de värkade...

Jag menar vem vill göra Potatisstämplar?
INTE JAG!;P

Men

Ska äta lite nybakat :]

Puss och hej:*

Facebook

Music

Music 2

Presentation

Min vardag med kompisar, skola och hästar! :)

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Omröstning

Vilken blogg?
 horze.bloggplatsen.se
 http://fotobloggenhorze.blogg.se

Skriv gärna♥

Fråga mig

10 besvarade frågor

Översätta?

Senaste inläggen

Kategorier

Hello

Mej:
Jag är en tjej på 12 år, älskar hästar och har en sköthäst.

Tidigare år

bli medlem!

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

BLI MEDLEM!

Super fin blogg!

www.gallop.blogg.se

Bloggar jag läser ^^


Ovido - Quiz & Flashcards