Horze

Alla inlägg under november 2010

Av Ida Sörli - 5 november 2010 13:47

Idag red jag och Rebecca ut :)

Hon red Frulle och jag red Laday.

Frulle vart jätte pigg!

Men Laday var inte så pigg :]<3

Så tömkörde vi både Frulle o Laday.

Laday är lättare att tömköra än Frulle! Frulle har

sådan fart i sina ben :]

Men om han har en trav pappa som sprang in 15 miljoner;O!

Men efter ett tag så red vi barbacka!

Hon var jätte snäll!

Frulle kutade iväg när Rebecca bara skulle trava en bit me han x}

Men hon ba skrittade :]<3

Sedan skrittade vi ner till skogen o körde slalom mellan träden :)

sedan hoppade vi av, tränsade av och släppte dom i hagen :)

men ska till äffären

Puss:*

Av Ida Sörli - 4 november 2010 20:43

Linn fick rida Hampus...

Stridsvagn!

Han bockade och galopperade för henne x]

vi fick ta de lungt och när vi skulle trava var han jätte fin men inte Laday, hon började galoppera xD

haha :]<3 Det är min tjej de<3

Linn fick ju oxå rida Laday, men hon vågade inte skänkla (vilket är inte smart för då sparkar hon bakut) och så hade hon ju inge spö x]<3

Så vare min tur att rida henne i volten igen och då blev de minnsan trav :]<3

Annars skulle ja bli sur på hon (:

Men vi for hem o åt runt halv två (::)

Vi for till stan två men var där 3 :][:

Då for ju Linn hem till sej och vi hämtade Nisse från vätrenären (har jag sagt att han skulle kastreras? maybe not:])

jaja sedan for vi till stugan och nu sitter ja där och tuggar i mej godiiiz<3

Av Ida Sörli - 3 november 2010 14:41

Imorgon blire Linn :)

Och hon kommer få rida Laday imorgon;D

Det gillas!<3

Red Laday idag i volten :)

Fick henne i riktigt fin trav lite galopp oxå;D

Hon halkade 2 gånger...

Rebecca kommer ner till stallet imorgon oxå och får rida Hampus *fniss* haha skoja bara :) ne men han kan vara riktigt mysig (bara inte i volten xD)

Här kommer en bild då jag red han :]

  

Skrittade kanske bara ett steg elr två :]

hehe

Så här slutade det:

  

haha xD

"måste jag gå?" haha<33



Av Ida Sörli - 2 november 2010 14:06

Så här ser pappas nya mobil ut :)

Han har redan beställt den, WOOW lyllo säger jag bara!

  

Snygg  va?;D

 

 

 

Jag skulle vilja ha en annan sak :)

En sådan:

  

Snygging;D

 

Älskar denna varmblod!

Ser ut som Laday :)

 

Av Ida Sörli - 2 november 2010 11:59

    

Av Ida Sörli - 1 november 2010 09:25

Av Ida Sörli - 1 november 2010 08:35

Hittade den här hästen på www.hastnet.se och där hittade jag en varmblodsvalack och den ser ut som Laday! Skit lika!

Här kommer en bild på den valacken och på Laday:


Valacken:

  

 

Laday:

  

 

Lika?;O

Facebook

Music

Music 2

Presentation

Min vardag med kompisar, skola och hästar! :)

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Omröstning

Vilken blogg?
 horze.bloggplatsen.se
 http://fotobloggenhorze.blogg.se

Skriv gärna♥

Fråga mig

10 besvarade frågor

Översätta?

Senaste inläggen

Kategorier

Hello

Mej:
Jag är en tjej på 12 år, älskar hästar och har en sköthäst.

Tidigare år

bli medlem!

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

BLI MEDLEM!

Super fin blogg!

www.gallop.blogg.se

Bloggar jag läser ^^


Ovido - Quiz & Flashcards