Horze

Alla inlägg den 29 mars 2011

Av Ida Sörli - 29 mars 2011 18:55

Hejsan hoppsan! ^^

Imorgoon blire hippoh me Fridäää Lundin :]

Ska ridaaah ;]

Funderat på Dino,vicky,frodo,pan apple,Silver,Casper och oliver :] eller varför inte fjalar? :]

Men vill nog hälst rida storhäst eftersom ja ska börja på storrhäst i höst typ ;]

Ska provrida nästa fredag! :)

Sedan om typ 2 veckor far ja o ida till turkiiet;D

Ajjaja :)

Ska dra och göra lite so läxa nu och packa det sista till imorgon (:

Puss

/ i

             

där var typ bilder på några av dom :]

Bild ett:Dino

Bild 2:Casper

Bild3:Frodo

bild 4Vicky

Bild5:Silver

Bild6:Oliver

Bild7:Fjalar (:


Men men vi får väl se (:

ska ladda kameran och frida kan nog både filma mitt galopp och fota min trav och skritt även typ lite galopp i think :]

Men puss!


/IIIDDDAAA:D

Facebook

Music

Music 2

Presentation

Min vardag med kompisar, skola och hästar! :)

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5 6
7 8 9
10
11
12
13
14 15
16
17 18 19 20
21 22 23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Omröstning

Vilken blogg?
 horze.bloggplatsen.se
 http://fotobloggenhorze.blogg.se

Skriv gärna♥

Fråga mig

10 besvarade frågor

Översätta?

Senaste inläggen

Kategorier

Hello

Mej:
Jag är en tjej på 12 år, älskar hästar och har en sköthäst.

Tidigare år

bli medlem!

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

BLI MEDLEM!

Super fin blogg!

www.gallop.blogg.se

Bloggar jag läser ^^


Ovido - Quiz & Flashcards