Horze

Alla inlägg den 30 mars 2011

Av Ida Sörli - 30 mars 2011 07:14

Idag blire hippo då (:

Glömde hjälmen i stugan så måste låna...

Ajja.

Har bestämt mej nu! :]

1. Cassiopeia<3

2. Evita (:

3. Frodo (:

Så blire I hope ;]

Jag känner mej SJUKT TAGGAD! :)

Ajja snart äre skola...

Har juu studiedag på fredag (:

så ja åker nog in ganska tidigt te surf för att fota hästarna osv (: saknar min lilla bebis<3 Eddddd<3

Här ä en bild på han:

 

Foto by; www.justhorses.blogg.se

Älskar och saknar dej Edd<3

Men livet måste gå vidare ibland även om det kan bli svårt<3

Men du vet att ja alltid älskar dej, älsklings gubben!<3


Har inte riktigt tränat färdigt på SOn så får väl göra de efter stallet(:

Sedan de sista engelska talet...

*suck* ska aldrig läxan försvinna? :(

Jag vill då inte ha den.

Iaf inte engelskan.

Matten gör inte så mke inte heller SO/NO men ifall de är för ett prov så a då vill ja ju ha de;]

Btw, hade engelska prov igår,

SO prov imorgon

och NO prov nästa vecka.

Jadu nuäre så att man måste plugga,plugga,plugga och åter igen plugga.

Nästa vecka börjar typ Moa i våran klass så(:

Men ska fika lite nu sedan drar ja iväg till skolan.

Puss och hej

leverpastej

(HATAR LEVERPASTEJ!)

/ Ida


Facebook

Music

Music 2

Presentation

Min vardag med kompisar, skola och hästar! :)

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5 6
7 8 9
10
11
12
13
14 15
16
17 18 19 20
21 22 23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Omröstning

Vilken blogg?
 horze.bloggplatsen.se
 http://fotobloggenhorze.blogg.se

Skriv gärna♥

Fråga mig

10 besvarade frågor

Översätta?

Senaste inläggen

Kategorier

Hello

Mej:
Jag är en tjej på 12 år, älskar hästar och har en sköthäst.

Tidigare år

bli medlem!

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

BLI MEDLEM!

Super fin blogg!

www.gallop.blogg.se

Bloggar jag läser ^^


Ovido - Quiz & Flashcards