Horze

Direktlänk till inlägg 31 mars 2011

Frågestunds frågorna - svar

Av Ida Sörli - 31 mars 2011 22:54

*Vad är det pinsammaste du någonsin gjort? - jadu de ä nog när ja o ronja var riktigt små så hade vi sumobråttning på miniminiorerna [: i bara trosor xD


*Vad satsar du på att bli dåru blir stor? -om ja ska va ärlig så har ja ingen aning :] de beror på mina hobbyer och om ja inte hinner dö 2012 ;] hahahhah nej men ja vetinte :}


*Vilket datan vare du o Ida skulle fara te Turkey nu igen:D ? -14 april :]



*Hur mkt är du intreserad av att sjunga från 1-10 [: ? -1 [: maybee -5 asså minus 5 ;]]]]]


* Bästa låt just nu? - det bara e så och ser du stjärnan i de blå :)


*Ditt senaste sms i inkorgen ? - "Fota när ja rider imr?? :):):):):):)" av Friddäääää lunddiiiiin :]


*Bästa vänn?- ja du :] de blir en svår fråga... typ lillida holmberg och storfridä :] som ä typ 170!????


*Idol?-ingen :]


* Vad är din favorit färg?-rosa,rödoblå :]


*Vilken kille i klassen gillar du mest(som kompis;))?-hahahhahahahahhah jaduuu :] inte dåå lars :] btw se min profilbild på fb;D


*Ehm.. svårt att komma på nåt...-jasså du :) ja tycker du lyckaas bra [:


* Vad tycker du om barbies (jag vet vad du tycker och håller med om de men alla andra vet inte)?-hahahahhaha dom är fula och otroligt fejjkadeeeeh. storabröst o ASsmal och plastigaa;] och så ska int en männniska se ut. Btw, kill barbies ä för musklade...


*vad är lyx för dig?
Lycklig familj?
Att göra ingenting?
Resor?
Pengar i överflöd?-pengar;D för då kan man gööra mke;]


*vad lägger du utseendemässigt till först märke till? Munnen, ögongen, händerna eller rumpan?-ögonen.


*vem är din 18:onde kontakt i kontaktlistan?-Hanna asplund (:


*minns du maskkriget och kycklingen som jag nästan landade på när vi tältade?-hahahhah min middag :(! ni gjorde sönder min efterrätttttt x[ min jordgubbskräm!


*haha kommer du ihåg NäR Diesel suger upp Brünos snopp haha gayfilm afroo film.-HAHAHAHHAHAHHAH såklart vem glömmer en sådan bra scen? :]


*roligaste webb kompisen?-Ida o Fridääääh :]


*ÖRJAN LAX (l) KORT STUBIN ELLER HUR?-älskar han för att han har så jävla litet stubiiin :]


*BLEV Det ribygård eller hippo?-Hipppooooooh :] såklart mke mer värt!!!


*kan du inte lägga in en bildbomb med en massa gamla o nya bilder random bilder skulle va kul :) (Y)-Såklart ^^ ska försöka i helgen! (:


*hund eller katt?-Katt (:


*favorit lärare-Franska eriik :]]]]


*gilalru fotboll-liite


*favorit hästar?-Cassiopeia, Campeia, Laday, Vicky, Hebel, Edd och Delaney


Tack för frågorna (: ett inlägg kommer senare om ja orkar ;]

 
 
kebne

kebne

1 april 2011 13:22

haha xD

http://hotbullen.bloggplatsen.se

 
kebne

kebne

2 april 2011 19:32

Uppa :)

http://hotbullen.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida Sörli - 18 februari 2012 15:01

känns länge sedan jag skrev här! Allt har förändrats typ. hhaha fick byta lösen oxå, kom inte ihåg mitt! Hahhaha<3 nä men ska ta bort denna blogg från google. Känns surt men denna blogg SUGER! besök min vanliga! yankhornline.blogg.se ...

Av Ida Sörli - 8 augusti 2011 11:28


  Schemat jag lovade på www.fotobloggenhorze.blogg.se!:)   ...

Av Ida Sörli - 9 juni 2011 20:50


Orkar inte bloggahärpå bloggplatsen längre. Fyfn dålig bildkvallaoch skit hemsidaman hittar ju knappå här. Plushar ja fastnat för fotografering så jävla mke såjagbloggar nog mer på www.fotobloggenhorze.blogg.se eftersom det är bättre bildkvalle och...

Av Ida Sörli - 9 juni 2011 20:20


Sitter vid en annan dator som ja ä helt crazy på. Idag vare typ 25 grader varmt ;p såg mke på tv typ (a' Villebara hälsa till lilla söta ingrid som fyllde1år igår;D(L) (Ronjjaaaas lilllaaasyster) Imorrn blire väl Farmor :)(L) Farfar komme...

Av Ida Sörli - 8 juni 2011 16:06

Kommentar: Fin blogg ida!:)<3 Av: Olivia Svedmark   Älskar det :] ...

Facebook

Music

Music 2

Presentation

Min vardag med kompisar, skola och hästar! :)

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5 6
7 8 9
10
11
12
13
14 15
16
17 18 19 20
21 22 23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Omröstning

Vilken blogg?
 horze.bloggplatsen.se
 http://fotobloggenhorze.blogg.se

Skriv gärna♥

Fråga mig

10 besvarade frågor

Översätta?

Senaste inläggen

Kategorier

Hello

Mej:
Jag är en tjej på 12 år, älskar hästar och har en sköthäst.

Tidigare år

bli medlem!

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

BLI MEDLEM!

Super fin blogg!

www.gallop.blogg.se

Bloggar jag läser ^^


Ovido - Quiz & Flashcards