Horze

Alla inlägg under mars 2011

Av Ida Sörli - 13 mars 2011 20:21

Jag har varit på hippo o fotat lite när de var bland annat dressyr tävlingar.

Men mer kommer senare

för ja orkar int blogga :]

Höres!

Av Ida Sörli - 11 mars 2011 18:40

igår va ja på hippo. :)

Det var super skoj! :D

Inatt sov ja hos Fridäääääåhh!<3 (:

Här är några bilder:

 

Chips

           

Min bebis<3

     

Clicken

 

min bebis igen :)

  

Fridäs bebis :] och min bebis dotter ^^       

Min andra bebis (:   Dino o Cassiopeia = mina bebisar :]   Blue Eye

    

Caspian

    

Fridää o Sudden (:

   

En söt hest [:

      

Stallkatten

   

Sötisarna

     

Oliver    

Jenny o Alert

     En tjej som jag inte kommer ihåg vad hon heter och Blue Eye

Fridä o Baloo

        

Så här många sms har ja skickat för 2 dagar sedan. nu har ja skickat 13200sms (:   

  

Puss / i

En ny header ä på väg, btw (:


Av Ida Sörli - 9 mars 2011 19:08

Här har ni några låtar :]          :

Det är inte låtar ja tycker om men det är låtar som var me i melodifestivalen 2011 (:

Puss /i

btw

Av Ida Sörli - 9 mars 2011 09:34

Btw tack! :D hade 20 unika besökare igår (:

Tack   

/ idaaaa<3

Av Ida Sörli - 9 mars 2011 09:11

Nu sitter ja o äter pigelin (:

Göööött :]

förjävligt gött :)

Ska forsätta äta glass (:

puss / i

  

Här ä ju Lars o Ronja Kebne o Elsa i bakrunden (:

Av Ida Sörli - 8 mars 2011 14:58

Min nya mobil dampar sönder så ja har min gamla igen.

;P

Ska försöka klara mej ;P

Eftersom min mobil dampar  asså jag trycker 100000 gånger på svara grejen men den svarar inte.

Men ska ta pass nu

hare!

Av Ida Sörli - 8 mars 2011 11:59

hahahhahahhahahahaah:

Av Ida Sörli - 8 mars 2011 09:57

Ja har ju haft en "omröstning" på bloggen om ja ska ha en tävling och de flesta svarade ja (:

Så det kommer en tävling! :)

Foto tävling och man vinner en länkning till sommarlovet (:

Kommentera för att visa att du är med! (:

Du ska he upp bilden på din blogg (så du måste ha en blogg) och skiva under bilden:

Till www.horze.bloggplatsen.se ´s blogg (:

När du kommenterar så skriver du din blogg och ditt namn (:

jag kommer kopiera din bild och he ut den på min blogg för att man kan rösta (:

Jag kommer även oxå rösta ;)

Lycka till!

/ Ida

Facebook

Music

Music 2

Presentation

Min vardag med kompisar, skola och hästar! :)

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5 6
7 8 9
10
11
12
13
14 15
16
17 18 19 20
21 22 23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Omröstning

Vilken blogg?
 horze.bloggplatsen.se
 http://fotobloggenhorze.blogg.se

Skriv gärna♥

Fråga mig

10 besvarade frågor

Översätta?

Senaste inläggen

Kategorier

Hello

Mej:
Jag är en tjej på 12 år, älskar hästar och har en sköthäst.

Tidigare år

bli medlem!

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

BLI MEDLEM!

Super fin blogg!

www.gallop.blogg.se

Bloggar jag läser ^^


Ovido - Quiz & Flashcards