Horze

Alla inlägg under mars 2011

Av Ida Sörli - 7 mars 2011 18:14

Dagens kläder:
Mjukisbyxor, svart/lila randigt linne och en rosa adidas kofta (:


Dagens smink: inget orkade inte sminka mej imorse :]

Dagens låt: Sofijah - Fly away 

Dagens humör: Lycklig [:

Dagens saknad : Vickey ;]

Dagens blogg: fridahjartasudden.bloggplatsen.se

Dagens bild:

  

Det är jag och UNDERBARASTE Vicky :] som bet Frida xD

Av Ida Sörli - 7 mars 2011 17:58

Jo det finns människor som inte vet hur en häst lägger sej ner :)

så här är en video hur dom gör till er (även till er andra oxå ;])

Av Ida Sörli - 7 mars 2011 17:14

Fler bilder:

  Clicken   Bus i valack hagen :]      Frodo   Busar     Frodo   Valentino   Fridäääh o Vicky (:     MIN VICKY ;D         Hennes fina knoppar *not* jag har gjort dom;P   min bebis [:            

Silver (:


    

  stallkatter (:   Schasse;D            

SUDDEN;D

Jacpot (:

                

Av Ida Sörli - 7 mars 2011 17:05

Hellooooww (:

Idag va ja med friiiidäääää på hippo ;]

Här kommer en BILDBOMB!:

                                    

Av Ida Sörli - 6 mars 2011 21:15

Imorr´n ska ja o Fridääääh ;)

Hon ska tävla me Vicky (:

Ska snart sove

höres! :]

puss

/ i


Av Ida Sörli - 5 mars 2011 13:58

Tjenare! [:

hittade inte på ngn rubrik så ;)

Red laday idag (:

Rebecca red Frulle :3

Laday tvärstanade så ja flög av på rygg och höll i tyglarna fortfarande xD

hahahhahahahha humor :]

haha :]

sedan kom ida till stugan o fikade med Madde o min mamma (:

Det var sjukt skoj för Bosse kom förbi med "bettan" ;]

Henrik har blivit storebror nu.

En liten pojke född 4/3-11 klockan 17.10

[:

Men nu ska ja fixa in lite klipp på youtube som ja har lovat (:

puss

/ i

  

:(

Av Ida Sörli - 5 mars 2011 09:03

Det fanns en rolig person i klassen som nu inte är där.

Han var min o idas bästa vän (a typ :])

Här har ni några bilder på han:

        

  

    


LARS ISAKSSON!

Vi saknar dej redan :3

Av Ida Sörli - 2 mars 2011 16:13

Tjenare!

Jag ska faktiskt fixa en ny design så snart så möjligt! (:

Ska snart ut o jogga för att gå ner i vikt och bättre kondition. ;3

Men får skriva efter joggningen :)

puss!

Facebook

Music

Music 2

Presentation

Min vardag med kompisar, skola och hästar! :)

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5 6
7 8 9
10
11
12
13
14 15
16
17 18 19 20
21 22 23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Omröstning

Vilken blogg?
 horze.bloggplatsen.se
 http://fotobloggenhorze.blogg.se

Skriv gärna♥

Fråga mig

10 besvarade frågor

Översätta?

Senaste inläggen

Kategorier

Hello

Mej:
Jag är en tjej på 12 år, älskar hästar och har en sköthäst.

Tidigare år

bli medlem!

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

BLI MEDLEM!

Super fin blogg!

www.gallop.blogg.se

Bloggar jag läser ^^


Ovido - Quiz & Flashcards