Horze

Alla inlägg den 11 februari 2011

Av Ida Sörli - 11 februari 2011 18:48

Seriöst! :(

Får bara välja mellan ridläger eller systemkamera -.-

:(

VILL JU HA BÅDA!

Vet inte änns om jag kommer in på ridlägret.

Kommer ja få en då?

Eller kommer jag inte få en?

Men ja vill seriöst ha en.

Bli inte sura nu för jag vet att många blir det... Så läs inte detta dåra (den tjocka texten).

Jag tycker det är jävligt tråkigt då alla snackar och skryter om ngt dom har medans den andra inte har det och önskar det över allt annat. Då känns det som att dom skryter.

Men det är val bara ja som tycker det... /:

Plus är det JÄVLIGT drygt att vissa lägger upp fula bilder på mej och har kvar fast ja säger fy fan va ful! -.- OCH jag ska sluta ha bilder på bloggen nurå för folk tar ju dom bara.

Puss / I

Facebook

Music

Music 2

Presentation

Min vardag med kompisar, skola och hästar! :)

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15 16 17 18
19
20
21 22 23 24
25
26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Omröstning

Vilken blogg?
 horze.bloggplatsen.se
 http://fotobloggenhorze.blogg.se

Skriv gärna♥

Fråga mig

10 besvarade frågor

Översätta?

Senaste inläggen

Kategorier

Hello

Mej:
Jag är en tjej på 12 år, älskar hästar och har en sköthäst.

Tidigare år

bli medlem!

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

BLI MEDLEM!

Super fin blogg!

www.gallop.blogg.se

Bloggar jag läser ^^


Ovido - Quiz & Flashcards