Horze

Alla inlägg den 17 februari 2011

Av Ida Sörli - 17 februari 2011 21:04

Jag har haft med mej kameran 2 dagar denna vecka! :D

och imorgon oxå! ;D

Några bilder:

  Idrott.   Gustav, Julia och Elsa :3   Gustav o Julia :3   Jessica äter Glass ;3   Jessica som skriker: ZARA LARSSON!   Ronja  

Bibblan

Mer bilder från idag kommer!

Puss!

Av Ida Sörli - 17 februari 2011 16:59

Här har ni lite som JAG ritat :)

          

BILDERNA ÄR STORT (C)! 

Av Ida Sörli - 17 februari 2011 06:12

Jag har inte orkat uppdatera så mke för ja är lat ;)

hehe....

For till tandläkaren igår. Fick lugnande -Hela rummet snurrade!. och sedan när dom skulle ge mej bedövning bet ja ihop ;3 HAHA! så är skickad till sjukhuset ;)

Jag är en riktig problem tjej hos tandläkaren! ;D

Jaja.

Sedan satt ja mest framför datorn eftersom ja inte fick gå tillskolan för ja har ju fått lugnande.

Men typ kvart i 7 gick ja o Holmberg till Ica :)

Vi köpte pommes o dela ¨på idag ;)

Och 3 munkar :D (Y)

Åt 2 är en riktig tjockis here! :3

Men när ja skulle sova så tog ja temp för ja hade as ont i magen (inte för ja hade ätit munkarna för ja har det fortfarande!) och så hade ja feber -.- 37.7 så får se om det blir skola elr inte.

men jaja :)

här har ni en söt bild! :3

    

TILLSTÅNDS bilder ;3

Puss / I

Facebook

Music

Music 2

Presentation

Min vardag med kompisar, skola och hästar! :)

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15 16 17 18
19
20
21 22 23 24
25
26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Omröstning

Vilken blogg?
 horze.bloggplatsen.se
 http://fotobloggenhorze.blogg.se

Skriv gärna♥

Fråga mig

10 besvarade frågor

Översätta?

Senaste inläggen

Kategorier

Hello

Mej:
Jag är en tjej på 12 år, älskar hästar och har en sköthäst.

Tidigare år

bli medlem!

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

BLI MEDLEM!

Super fin blogg!

www.gallop.blogg.se

Bloggar jag läser ^^


Ovido - Quiz & Flashcards