Horze

Alla inlägg den 26 februari 2011

Av Ida Sörli - 26 februari 2011 18:50

Hejsan!(:

Idag va ja hos Laday ^^

Först red ja i volten.

Det tyckte hon var jätte drygt(;

Sedan red jag ner till reningsverket.

Hon är van att galoppera där så jag skrittade först och gjorde lite halter osv.

Sedan andra gången små travade jag och tredje gången försökte hon galoppera ;3

min lill tös.

jaja.

fjärde gången skrittade hon bara;)

min sur tant de ;3

Sedan femte gången behöll hon traven och travade hela vägen! :)

vilket hon inte gjorde dom andra gångerna ;3

Sedan red ja hem o då mötte ja Jessica (Annas kompis) och hon typ stirrade sönder!? :o

jaja.

Så travade jag tillbaka till Robert och det gick super! ^^

Sedan red ja i volten och hon stack ut en gång :)

hon vart så taggad när hon var vid reningsverket så hon var tvungen att tagga ner :3

 

Facebook

Music

Music 2

Presentation

Min vardag med kompisar, skola och hästar! :)

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15 16 17 18
19
20
21 22 23 24
25
26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Omröstning

Vilken blogg?
 horze.bloggplatsen.se
 http://fotobloggenhorze.blogg.se

Skriv gärna♥

Fråga mig

10 besvarade frågor

Översätta?

Senaste inläggen

Kategorier

Hello

Mej:
Jag är en tjej på 12 år, älskar hästar och har en sköthäst.

Tidigare år

bli medlem!

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

BLI MEDLEM!

Super fin blogg!

www.gallop.blogg.se

Bloggar jag läser ^^


Ovido - Quiz & Flashcards