Horze

Alla inlägg den 15 februari 2011

Av Ida Sörli - 15 februari 2011 15:44

Hellow!

Idag hade vi friluft dag (y'

Jag valde såklart PARADIS BADET :D

Hade skit kul såklart ;3

Jag var med Jessica (www.jessicasliiv.blogg.se), Ronja (www.zmulanslife.blogg.se), Kebne (www.hotbullen.blogg.se). Liten stund med Dennis, Elias, Ida o Hedvig :)

Älskade den stora! :D

Blev tp först as rädd ;D (a'

haha :3 dom har ju gjort om den så den är KOL SVART! :D

Hur sjukt skoj som hälst :)

Sedan i slutet är det blinkande lampor :3

Jag, Ronja o Kebne skrek så att Elias fick ont i öronen ;3 haha :)

Helt klart bästa dagen från 6:an :D

Efter badet innan vi skulle åka hem så dushade vi såklart och fixade oss :)

Sedan tog vi bussen tillbaka :)

Var på skolan 15.00 :) men så tog de 30 minuter hem :)

(haha iknow jag är seg :3)

Nu ska tvinga mej göra läxen sedan bär det iväg till Nyåker :)

Ska ner till Robert för att betala hovslagaren till Laday.

  

Haha fulis!

Facebook

Music

Music 2

Presentation

Min vardag med kompisar, skola och hästar! :)

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15 16 17 18
19
20
21 22 23 24
25
26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Omröstning

Vilken blogg?
 horze.bloggplatsen.se
 http://fotobloggenhorze.blogg.se

Skriv gärna♥

Fråga mig

10 besvarade frågor

Översätta?

Senaste inläggen

Kategorier

Hello

Mej:
Jag är en tjej på 12 år, älskar hästar och har en sköthäst.

Tidigare år

bli medlem!

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

BLI MEDLEM!

Super fin blogg!

www.gallop.blogg.se

Bloggar jag läser ^^


Ovido - Quiz & Flashcards