Horze

Alla inlägg den 3 augusti 2010

;O

Av Ida Sörli - 3 augusti 2010 16:02

HAHA!

Hade as kul på ridningen idag :]

Först red jag en stor häst kanske 162 i manken (växer fortfarande:P)

Hampus, han är as seg ;)

Sedan kunde jag inte änns få han i skritt så Robert tog ut Laday så jag fick köra henne :) i skritt och trav (han körde galoppen ;D)

Men vagnen for på en sten så jag typ flög upp 10cm! Men ramlade inte av ;)

haha!

Men jag höll i mej.

Så skulle jag köra, påväg dit körde jag i skritt och små trav. Påväg tillbaka så körde jag i trav och så tog han över och körde i galopp :)

Hahah men hon hade fullfart i benen ;)

Hon blev as svettig xD

:]

Men så tog jag av henne utrustningen och gav henne morötter och bröd :]

Och sa hejdå :)

så jag ska rida imorgon med och iövermorgon nästa dag och nästa dag typ tills på lördag :]

för på Söndag ska jag till Norwayyy.

Längtar tills den 18:de!! :D

Då ska jag på bio  :]

:O

Just ja! Hampus är lika lat som Kaktus;O

 

Jag och Kaktus 2009

    

Inte dom bästa bilderna men ändå :)

Snart börjar ridskolan!

den 16:de far jag dit :]

Hoppas INTE på Kaktus.

;P

Hoppas as mkt på Hebel elr Princess (om hon är kvar)

Vill inte ha Fritz, Kaktus elr Relios men INTE på Rimi häller!

Relios och Rimi är som att sitta på marken.

Kaktus och Fritz är lata.

Men inte Hebel och Princess :]


Men jaja.

I norge ska jag shoppa lite mer gå på rema 1000, Nilles och typ Euro :]

Bästa äffärerna är Dollars store och Rema 1000 :)

Ska vara med Anna och dra till Kenny för att gosa med kattungarna och se på grisarna :]

Hålla i kycklingarna (as gulliga!)

Tycker ni att jag ska göra om designen ?

Svara i omröstningen :)

Tjao;D


Kramar Ida ;)

Av Ida Sörli - 3 augusti 2010 12:21

Här kommer lite bilder :)

Från Stockholm :) (påväg)

  

Jag och min nya skinjacka och jeansleggins :)  


Pricken, min kanin :) (oxå världens sötaste) ;)

     

Jag och katten :) 

     


Jag (hm, fin ?)

  

 

Sudden som badar :)

  


INGEN, FÅR TA DESSA KORT!

Facebook

Music

Music 2

Presentation

Min vardag med kompisar, skola och hästar! :)

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Omröstning

Vilken blogg?
 horze.bloggplatsen.se
 http://fotobloggenhorze.blogg.se

Skriv gärna♥

Fråga mig

10 besvarade frågor

Översätta?

Senaste inläggen

Kategorier

Hello

Mej:
Jag är en tjej på 12 år, älskar hästar och har en sköthäst.

Tidigare år

bli medlem!

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

BLI MEDLEM!

Super fin blogg!

www.gallop.blogg.se

Bloggar jag läser ^^


Ovido - Quiz & Flashcards