Horze

Alla inlägg den 8 augusti 2010

Av Ida Sörli - 8 augusti 2010 14:51

haha :]

Idag red jag Laday igen :]

Rebecka red Hampus;P han stegrade lite när hon ville få han i trav! bara för att han hatar volten...

Men jao.

Sedan gick hon ut med Hampus (som är en VÄLDIGT stor latoxe...) och så red jag Laday några varv så skulle Rebecka rida henne i galopp (jag gjorde det inte för hon blir så fort läss och hon har ont i bakhovarna...) men så skulle Rebecka skritta ut med Laday (ute, inte i volten) så jag gick bredvid och så stannade jag kanske 200m från reningsvärket (dit hon skulle rida) och så vände hon och skulle galoppera, hon sprang som en riddarhäst :] haha! Höga knän och små galoppsteg ;)

Men så gav jag henne en brödbit och så skrittade vi ut på en äng som Rebecka brukar galoppera med Laday på den ängen, så Laday skulle trava hela tiden :]

haha!

Men så vände vi i mitten av ängen och skrittade till baka :)

Hon gick fint! Hon har nött på hoven så mkt (hon har inte skor bak) och han ska sko henne  snart :]

Men Rebecka ska hem till sej imorgon till Umeå...

Så jag rider själv imorgon :(

Det är mycket roligare att rida 2 :] hoppas på att rida ut imorgon!

Kram    ska väl fota lite idag :)  

Ringa Anna elr ngt :]

Kraaam <33

Av Ida Sörli - 8 augusti 2010 11:36

Ja Linn du vill ju ha bilder på vad jag har köpt :]

Men har inte hunnit att ladda upp dom ;P

Ska de så snart jag kan :)

ska tjata på pappa att he in dom i datorn ;]

Kram <3

Av Ida Sörli - 8 augusti 2010 11:30

Svaren på frågorna :]



Bästa musiken? - ingen aning :]
roligaste filmen? - har inte sätt den ännu men ska se den :] det är Vampyrer suger ;] fast de är ju 15 års gräns! ;O
Bästa filmen? - Eclipe ofc!
Bästa vänner? - Kanske Anna :]
Är du bra på att sjunga? - Neej;O

Vad är det bästa du vet:)? - Hästar och ridning;D
Favorit mat? - venne :)

 

:D

Kram <3

Ska möta Rebecka fem i 12 :]

:D


Facebook

Music

Music 2

Presentation

Min vardag med kompisar, skola och hästar! :)

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Omröstning

Vilken blogg?
 horze.bloggplatsen.se
 http://fotobloggenhorze.blogg.se

Skriv gärna♥

Fråga mig

10 besvarade frågor

Översätta?

Senaste inläggen

Kategorier

Hello

Mej:
Jag är en tjej på 12 år, älskar hästar och har en sköthäst.

Tidigare år

bli medlem!

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

BLI MEDLEM!

Super fin blogg!

www.gallop.blogg.se

Bloggar jag läser ^^


Ovido - Quiz & Flashcards