Horze

Alla inlägg den 31 augusti 2010

Av Ida Sörli - 31 augusti 2010 19:29

Snart börjar Fångarna på fortet!

Igår red jag på surf.

Fick Star<3 Vi hade galopp:D

Skit fin galopp må jag säga!

      

(bilderna är tagna från SURF´s blogg: www.ridskolans.blogg.se

Men han är riktigt underbar och han blev pigg till sist :)<3

Blev riktigt nöjd, vilket jag inte trodde;O

Bilder på hästar från SURF:

Erkänn att Nix var snygg :D

  

Nixon o Manne (nya) 

 

Edd en riktigt fin ny ponny :)

    

Vad har hänt med Cornelia ? hon finns ju inte så SURF längre;O

Diva <3

    

Bilderna är tagna från SURF´s andra blogg www.blogg.vk.se/surf.

 

Undrar vad som hänt med Cornelia ?

Skicka en kommentar då<3

tack!

 

Men idag har jag typ inte gjort så mkt idag :)

först var jag hos Joella sedan var jag hemma och så for jag o Ida till Ica o köpte Benn o Jerry elr vad den heter :S

Men så ska jag typ snart se på fångarna på fortet :)

Kram <3 ;*

Facebook

Music

Music 2

Presentation

Min vardag med kompisar, skola och hästar! :)

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Omröstning

Vilken blogg?
 horze.bloggplatsen.se
 http://fotobloggenhorze.blogg.se

Skriv gärna♥

Fråga mig

10 besvarade frågor

Översätta?

Senaste inläggen

Kategorier

Hello

Mej:
Jag är en tjej på 12 år, älskar hästar och har en sköthäst.

Tidigare år

bli medlem!

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

BLI MEDLEM!

Super fin blogg!

www.gallop.blogg.se

Bloggar jag läser ^^


Ovido - Quiz & Flashcards