Horze

Alla inlägg den 18 augusti 2010

Av Ida Sörli - 18 augusti 2010 20:12

Sorry alla!

Jag glömde att varna er att jag reser till Norge;O

hur kunde jag?

men jaja

Jag har varit i Norge som sakt, gick på centrum och köpte 2 tröjor 1 linne och typ inte så mkt mer.

Jag har haft det JÄTTE bra:D

Vi hälsade på Tor och Alf.

GUD vad söt Randi var!

Hon är bara 1 månad :]<3 jätte söt :)

Men jag reste hem idag (torsdag) och så kom vi hem så jag ringde Robert för att jag ska rida imorgon-söndag :) men så fick jag rida idag oxå!

Jag for hem 20 minuter senare for jag till stallet;D

Ojj vad jag saknade Laday!

Men vi red, hon vägrade trava (förstår henne) hon och jag är väldigt läss på volten...

Men så hoppade jag av och ledde henne till gräset framför hans hus så hon fick beta

Hon blev såklart as lycklig av allt gräs (hon åt så mkt så jag skulle tro att hon skulle få fång) Men så hade hon ätit i ca. 30min så gick jag tillbaka och Robert kom så släppte vi in henne i hagen, hon och Hampus fick hö Frulle var inte där men när jag

cyklade hem så hittade jag han i "gräshagen" jag sa åt han att gå tbx men han fattade vi såklart inte... Men så gick jag iväg och så började han trava som en riktig travhäst tbx till Robert. ÄNTLIGEN *garv* haha :]

 

 

Jag tästar alla färger som går och nu får ni säga vilken jag borde ha!

FÄRGER:

ABCDFGHIJKLMNOPQRSTUVWXYZÅÄÖ

(skriv bokstaven som färgen har)

Facebook

Music

Music 2

Presentation

Min vardag med kompisar, skola och hästar! :)

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Omröstning

Vilken blogg?
 horze.bloggplatsen.se
 http://fotobloggenhorze.blogg.se

Skriv gärna♥

Fråga mig

10 besvarade frågor

Översätta?

Senaste inläggen

Kategorier

Hello

Mej:
Jag är en tjej på 12 år, älskar hästar och har en sköthäst.

Tidigare år

bli medlem!

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

BLI MEDLEM!

Super fin blogg!

www.gallop.blogg.se

Bloggar jag läser ^^


Ovido - Quiz & Flashcards