Horze

Alla inlägg den 4 augusti 2010

Av Ida Sörli - 4 augusti 2010 16:39

Bilderna från idag :)


Hampus vägrar gå någonstans -.-' latoxe...

 

Jag rider Hampus :) 

  

Kratsar hovarna på Laday

   

Jag och Robert kör iväg med Laday :)

   

;D

Älsklingshästarna:] 

Av Ida Sörli - 4 augusti 2010 15:03

Hejssssaaann<3

Red Frodo idag:)

Körde inte idag för att de regnade men om det inte regnar imorgon så ska jag köra med Laday :)

Hampur är ju galen;O Sekigare än Kaktus!!!

Laday är mkt snabbare än Hebel! Om dom hade tävlat så hade nog Laday kommit före Hebel innan han äns kommit halv vägs ;)

Men skilnaden mellan Laday och Hampus är STOR!

Den som är lika seg som Kakke är Frodo även fast han är travare. Okej gammal travare.

Skrittade bara med Frodo eftersom jag inte känner han riktigt :)

och han vägrade trava mer än 2 steg -.-'

Han är mkt piggare i skogen som jag ska rida till typ på Fredag :)

imorgon ska jag bara rida i volten och köra med Laday ;)

På fredag ska Robert ta Frodo och jag tar Laday;D


Ska typ ta det lungt nu :)

Ringa Anna kanske :)



Hejdååå

p.s kommer bilder på mej och Laday även mej och Hampus :) som togs igår;D

Men dom kommer nog imorgon elr ngt :)

Kram <3

Av Ida Sörli - 4 augusti 2010 10:50

     

Passar vi bra ihop?
Ladda upp en bild på din
favorithäst och dej själv och
ställ frågan : Passar vi bra ihop?
Annars kommer någonting att
skilja er åt föralltid!!:DD<33

Av Ida Sörli - 4 augusti 2010 10:41

Hejjjj!

Nu sitter jag här och skriver på min fina blogg :]

Hm inte så fin men ändå ;)

Igår var ja med Anna och vi for ner till Kenny och hans grisar ;)

Vi träffade Kennys söta lilla syster :]


idag ska jag typ rida i regnet -.-

men jaja :)

Kram <3

Facebook

Music

Music 2

Presentation

Min vardag med kompisar, skola och hästar! :)

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Omröstning

Vilken blogg?
 horze.bloggplatsen.se
 http://fotobloggenhorze.blogg.se

Skriv gärna♥

Fråga mig

10 besvarade frågor

Översätta?

Senaste inläggen

Kategorier

Hello

Mej:
Jag är en tjej på 12 år, älskar hästar och har en sköthäst.

Tidigare år

bli medlem!

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

BLI MEDLEM!

Super fin blogg!

www.gallop.blogg.se

Bloggar jag läser ^^


Ovido - Quiz & Flashcards