Horze

Alla inlägg under februari 2011

Av Ida Sörli - 7 februari 2011 20:38

Hejsan everyone! :D

Har just laddat upp en mysig video på yotube! :D

Den är bara sååå mysig! :D

Ska även ladda upp några videor när ja tömkör Laday osv :)

puss

/ I

Av Ida Sörli - 6 februari 2011 16:38

Första gången dom löshoppar!

Av Ida Sörli - 6 februari 2011 16:37

Pirre är så duktig o söt när han hoppar! :D

Av Ida Sörli - 6 februari 2011 16:32

Asså sötkaktus! :D

Av Ida Sörli - 5 februari 2011 19:23

Seriöst!

Typ likt hampus? ;3 (Sättet)

Av Ida Sörli - 2 februari 2011 08:00

MEN GUD!?

Nu har jag till och med hittat min HEADER på en annan blogg!

Dom har bara målat över Horze och hjärtat och skrivit in sitt bloggnamn! -.-

Sjukt...

Asså jag kommer börja med stämpel på ALLA saker till och med headern -.-

för alla dessa bildstölder...

Nu kanske jag till och med slutar med bilder på bloggen!



/ Ida


Av Ida Sörli - 1 februari 2011 13:00

Hejsan alla! :)

Idag har vi studiedag (Y'!

Super bra! :D

Jag vaknade halv elva och nu äter ja lunch o sitter vi datorn :3

Sedan bär de iväg med 3 bussen till stan, jag mamma o pappa ska gå på massa affärer och sedan drar de iväg till prolympisa :)

/

  


/:

Av Ida Sörli - 1 februari 2011 12:11

Nu säger jag bara som jag känner!

Det är jävligt drygt när jag lägger ut bilder och folk tar dom!

Jag har seriöst kollat bloggar och hemsidor där några av mina bilder finns!

Snart måste jag väl skriva en stämpel på mina bilder att det är JAG som fotat och det är stort copyright!

Vissa kanske inte vet men man kan polisanmäla för bildstöld.

Men vissa har ju skrivit kommentarer till mej ba: Ta bort, ta bort!

Och innan jag tagit bort bilden har den tagit bilden och laggt ut den på sin blogg!

Asså seriöst!

Är sjukt läss på alla bildstölder från mej!


/   

Eller måste jag oxå ha stämpel på den oxå? -.-

Facebook

Music

Music 2

Presentation

Min vardag med kompisar, skola och hästar! :)

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15 16 17 18
19
20
21 22 23 24
25
26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Omröstning

Vilken blogg?
 horze.bloggplatsen.se
 http://fotobloggenhorze.blogg.se

Skriv gärna♥

Fråga mig

10 besvarade frågor

Översätta?

Senaste inläggen

Kategorier

Hello

Mej:
Jag är en tjej på 12 år, älskar hästar och har en sköthäst.

Tidigare år

bli medlem!

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

BLI MEDLEM!

Super fin blogg!

www.gallop.blogg.se

Bloggar jag läser ^^


Ovido - Quiz & Flashcards