Horze

Alla inlägg under augusti 2010

Av Ida Sörli - 2 augusti 2010 22:48

Idag har jag haft det as skoj!

Imorse vaknade jag hemma. Sedan for jag till stan för att träffa Frida ifrån ridlägret :D

Vi gick på stan, pratade osv :)

Jag köpte ett linne, affich (stavning) och bästshalsband till mej och Anna :)

Sedan for jag till stugan igen :D

ringde Robert för att få rida imorgon :)

Sedan for jag till Anna :)

Vi for hem till mej sedan och var med världens bästa kanin! Det har inte funnits ngn bättre kanin än Pricken och Annas kaniner:D

Men så for vi ner till Henrik och typ tråkade, sedan for vi ut och cyklade Vi cyklade för bi Robert och jag sa hej till Laday :)

Sedan blev Anna sur på Henrik så dom blev ovänner xD haha :]

så han for hem.

Vi träffade Henry och Kenny och så gick vi hem till Kenny för han och Henry skulle hämta ngt, så jag och Anna gick till deras ladugård och såg på deras grisar, katter, höns och små söta dvärgkycklingar :)

Men grisarna hade ungar :) 3 små söta ungar :)

Katterna var 2 kattungar 1 grå och 1 sköldpaddsfärgad :)

Jag älskade sköldpaddsfärgade katten :)

Och Anna den gråa ;)

Sedan ropade Henry och Kenny på oss och dom kom in i ladugården och såg att vi gosade med katterna :] haha, Kenny ba "Å nej, dom har hittat katterna så nu kommer dom ALDRIG komma här ifrån"

Men han hade liite rätt ;)

Jag och Anna gosade jätte mkt med kattungarna :)

Sedan gick vi ut till killarna (med protester) stavning ?

Så gick vi ut till skogen :)

Killarna lät som fullgubbar xD

Så vi gick :) till grisarna och gosade med ungarna :D

Hm, mamman snarkade vääldigt mkt ;)

Men jag älskar en med svarta fläckar :D

Men så kom killarna och vi lekte kurragömma (hm, inte den bästa leken men ändå) ;)

Så for vi hem till mej (jag och Anna) och tog ett äpple, skulle gå på promenad men så skulle dom hem -.-

Så vi cyklade till Kenny och hämtade Henry :)

Sedan har jag suttit hemma och myst :)

Ätit jordgubbar med vispgrädde och glass :)

Hedde på mej lösnaglar men då kunde jag inte skriva på bloggen och det blev irriterande så jag tog bort dom x)

Glömde skriva att jag gav Anna halsbandet och hon blev as glad:D

Men nu sitter jag och myser med hunden i soffan och skriver på bloggen :)

Ska väl ha lite hoppning med Laday imorgon :)

Lite dressyr voreväl bra :)

Men det beror på om Robert vill lära mej köra med Laday så kanske jag ska köra med henne istället ;)

Men om inte det så blir det hoppning :D   


Igår så red jag i 3 TIMMAR!!!

Men då hade jag dressyr och jag hade ingen klocka så jag visste inte hur läge jag red :)

Men Laday ba "nu ska vi inte rida mer!" Men jag visste ju inte att hon menade det   


Men nu måste jag stänga av datorn;P

ska ligga och lyssna på ljudbok :) och gosa med lilla Nisse ;)

Men jao

Hejdå alla bloggläsare   Ha en underbar dag imorgon och hoppas ni har sol :)

Man får hoppas att jag får det här :)

så inte ridbanan blir så lerig ;)


Facebook

Music

Music 2

Presentation

Min vardag med kompisar, skola och hästar! :)

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Omröstning

Vilken blogg?
 horze.bloggplatsen.se
 http://fotobloggenhorze.blogg.se

Skriv gärna♥

Fråga mig

10 besvarade frågor

Översätta?

Senaste inläggen

Kategorier

Hello

Mej:
Jag är en tjej på 12 år, älskar hästar och har en sköthäst.

Tidigare år

bli medlem!

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

BLI MEDLEM!

Super fin blogg!

www.gallop.blogg.se

Bloggar jag läser ^^


Ovido - Quiz & Flashcards